"Жарқын ғалым, талантты педагог және ұйымдастырушы ретінде Сіз әрдайым отандық білім берудің алдыңғы қатарында жүрсіз және қала бересіз, өз еңбегіңіздің нәтижесінің шын жүректен жанкүйері боласыз, профессор- оқытушылар құрамының лайықты кадрларын өсіріп жатырсыз, университеттің бүкіл ұжымының сүйіспеншілігі мен құрметіне бөленесіз"
Мұрат Мұхтарұлы Әуезов

Ө М І Р Б А Я Н
Құнанбаева Салима Сағиқызы 1943 жылы Талдықорған облысы Үштөбе қаласында дүниеге келді. 1961 жылы орта мектепті бітірген соң, педагогикалық шетел тілдері институтына түсіп, оны 1965 жылы аяқтады.
- 1965-1967 жж. – Дмитриевка ауылындағы орта мектепте ағылшын тілі пәнінің мұғалімі.
- 1967-1970 жж. – Алматы мемлекеттік медициналық институты шетел тілдері кафедрасының ағылшын тілі оқытушысы.
- 1970-1974 жж. – Алматы педагогикалық шетел тілдері институтының «Шет тілдерін оқыту әдістемесі» мамандығы бойынша аспирантурада оқу.
- 1975-1992 жж. – оқытушы, аға оқытушы, ағылшын тілі грамматикасы кафедрасының меңгерушісі, ағылшын тілі әдістемесі кафедрасының доценті, ағылшын тілі әдістемесін оқыту кафедрасының меңгерушісі.
- 1992-1998 жж. – оқу ісі жөніндегі проректор.
- 1992 ж. – филология ғылымдарының докторы ғылыми дәрежесін беру.
- 1996 ж. – профессор ғылыми атағын беру.
- 1997 ж. – ЖМ ХҒА академигі
- 1998 жылдан бастап Абылай хан атындағы ҚазХҚжәне ӘТУ ректоры.
- 2013 ж. – Қазақстан Республикасы Ұлттық ғылым академиясының корреспондент-мүшесі атағын беру.
- 2017 ж. — Қазақстан Республикасы Ұлттық ғылым академиясының Академигі атағын беру.
Алматы педагогикалық шетел тілдері институтының Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университетіне айналуы және оның халықаралық білім беру кеңістігіне ену жолындағы сапалы дамуы Сәлима Сағиқызы Құнанбаеваның есімімен тығыз байланысты. Бүгінгі таңда Абылай хан атындағы ҚазХҚжәнеӘТУ – гуманитарлық-шет тілді және халықаралық бейіндегі кадрларды даярлауға маманданған ірі ғылыми білім беру кешені. Абылай хан атындағы ҚазХҚжәнеӘТУ – әлемнің 16 тілінде кәсіптік оқытуды жүзеге асыратын республикадағы жалғыз жоғары оқу орны. Сәлима Сағиқызы университетті дамытудың алғашқы тұжырымдамасын әзірледі, оған сәйкес жыл сайын мамандық номенклатурасы кеңейтілді (әсіресе халықаралық), университет факультеттері, лингвистикалық лицей-колледж, халықаралық туризм лицей-колледжі, халықаралық қызмет көрсету және менеджмент колледжі, шетел тілдері педагогикалық колледжі ашылды. Құнанбаева Сәлима Сағиқызы ректор, сондай-ақ «Шет тілдері» мамандықтар тобы бойынша республикалық оқу-әдістемелік секциясының төрағасы ретінде университеттегі шет тілді білім беру жүйесін құрылымдық-мазмұнды реформалауды және осы тәжірибені республикада таратуды жүзеге асырды. Оның басшылығымен халықаралық-стандарттық талаптарға сәйкес шет тілді білім берудің ғылыми-әдіснамалық негіздері қайта қаралды, бұл оның “Қазіргі шет тілді білім беру: әдіснама мен теория” монографиясында (Алматы, 2005 ж.) көрініс тапты, ол “ Қазақстан Республикасы шет тілді білім беруді дамытудық тұжырымдамасы” тұжырымдамалық негізі болып табылады. Сәлима Сағиқызы шет тілді білім беру бойынша ғылыми әдістемелік мектептің жетекшісі және әзірлеушісі болып табылады, оның жетекшілігімен филология және педагогика бойынша ғылыми дәрежесін алу үшін бірнеше ондаған диссертациялар дайындалып, сәтті қорғалды. Ол 200-ден астам ғылыми жұмысты, оның ішінде 13 монография, шет тілдерін оқытудың заманауи әдістемесінің, когнитивті лингвистика және аударматанудың өзекті мәселелері бойынша 9 оқу құралын дайындады және жариялады.
М А Р А П А Т Т А Р
ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ НЕГІЗГІ САЛАЛАРЫ: ҒЫЛЫМИ МЕКТЕП
С.С. Құнанбаеваның жетекшілігімен ғылыми мектеп аясында Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті базасында зерттеушілер еңбек нарығының қазіргі сұранысын және мамандарды 3 сатылы даярлауға қойылатын халықаралық-стандарттық талаптарды ескере отырып, шет тілдік және халықаралық бағыттар бойынша бакалавриат, магистратура және докторантура білім беру бағдарламаларының бейіндік құрамдас бөлігін кеңейтеді.
С. С. Құнанбаеваның жетекшілігімен ғылыми мектептің соңғы әзірлемелері Жағдаяттық-коммуникативтік практикум, Базалық ШТ және оқу жылдары бойынша сабақтас минорларға арналған оқу кешендері бойынша технологиялық басқару және кәсіптік-мазмұндық типтік бағдарлама болып табылады. Шет тілінің модификациялық бағдарламаларын үш компонентті дайындау бойынша оқулықтар мен оқу құралдары дайындалды.
Оқу кешендерінің әдіснамалық негізін айқындайтын негізгі және әмбебап қағидаттар ретінде мынадай базалық тәсілдер танылсын:
а) қарым-қатынастың кәсіптік салаларының негізгі тіркелімдері (кәсіптік-салалық коммуникация) бойынша блоктық-модульдік формат (КТК) бойынша оқу материалын модельдеу және таныстыру;
б) белсенді меңгеру процесіне оқу материалын ұйымдастыру және енгізу реттілігін жалпыеуропалық шкаламен бейімделген тілдік құзыреттер жүйесі ретінде шет тілдерін меңгерудің ұлттық стандартының деңгейлеріне сәйкес тілдік құзыреттер деңгейіне қойылатын кешенді талаптарға сәйкес құру;
в) кәсіптік-салалық шет тілдік білім берудің технологиялық жүйесінде кәсіптік-негізделетін және кәсіптік-сәйкестендіретін (мамандандырулар мен бейіндер бойынша құзыреттерді) ескере отырып, кәсіптік-бағдарланғандардан бастап коммуникативтік тілдік құзыреттер жүйесін дәйекті қалыптастыруға ауыса отырып, оқу процесінің нысаналы бағытын қамтамасыз ету;
г) шет тілінің модификациялық бағдарламаларын және базалық кәсіптік-шет тілдік құзыреттерді үш компонентті даярлау шеңберінде шет тілдік құзыреттіліктің негізгі түрі – мәдениетаралық-коммуникативтік салалық құзырет жалпыланады және дәйекті түрде қалыптастырылады. Осыған байланысты типтік бағдарламаларға бейінді-салалық шет тілді білім берудің мазмұндық-салалық кіші бағдарламалары кіреді. Шет тіліндегі білім беру бағдарламасының пәндік мазмұны болашақ мамандықтың міндеттері шеңберіндегі коммуникацияның негізгі тәжірибелеріне мәнмәтіндік түрде негізделген.
ЕҢБЕКТЕРІ
МЕМЛЕКЕТТІК ҚҰЖАТТАР МЕН ТҰЖЫРЫМДАМАЛАРДЫ ӘЗІРЛЕУ

Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты: үштұғырлы тілдер (2010)

Қазақстан Республикасының тілдік білім беру тұжырымдамасы (2010 ж.)
АКАДЕМИК С.С. ҚҰНАНБАЕВАНЫҢ ЖЕТЕКШІЛІГІМЕН ҚОРҒАҒАН ДИССЕРТАЦИЯЛАР
- Кулибаева, Д.Н. Халықаралық мектептердің кәсіби бағдарланған білім беру жүйесін басқарудың әдістемелік негіздері [Мәтін]: пед. ғылымд.доктор. дис. …: 13.00.08: қорғалған 23.02.2007 / Кулибаева Динара Нұрсұлтанқызы; Абылай хан атындағы Қазақ мемлекеттік халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті.– Алматы, 2007. – 307 б. – 0507РК00041.
- Чакликова, А.Т. Шет тіліндегі білім беруді ақпараттандыру жағдайында мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастырудың ғылыми-теориялық негіздері [Мәтін] пед. ғылымд. доктор. дис. …: 02/00: қорғалған 30.03.2009: бекітілген. 25.09.2009 /Чакликова Асель Тұрарқызы; Абылай хан атындағы Қазақ мемлекеттік халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті.– Алматы, 2009. – 272 б. – Библиография: б. 247-272. – 0509РК00072.
Бейне дәрістер, бейне жобаларды қорғау
СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН МАТЕРИАЛДАР (ДӘРІСТЕР, ПРЕЗЕНТАЦИЯЛАР, ТАПСЫРМАЛАР)
- Кіріспе дәріс
- Шетел тілінде кәсіптік білім беруді жаңғыртудың тұжырымдамалық-әдістемелік негіздері (1-бөлім)
- Шет тілді кәсіптік білім беруді жаңғыртудың тұжырымдамалық-әдістемелік негіздері (2-бөлім)
- Таным әдісі ретіндегі «модельдеудің» функционалдық сипаттамасы: шет тілінде білім берудің пәндік мазмұнын модельдеу
- Қазіргі кәсіптік шет тілінде білім беруді құзыреттілік модельдеу: құзыреттілік модельдеу әдіснамасы мен технологиясы